Derigon Pro3 lisäosat

Derigon Pro3 lisäosat

Derigon Pro3 järjestelmäkehitys pohjautuu aina asiakkaiden tarpeisiin. Näin toimimalla olemme luoneet järjestelmään useita lisäosia, jotka tukevat tehokasta projektitoimintaa sekä yleisiä hallinnollisia toimintoja.

Lisäosien avulla asiakkaat pystyvät konkreettisesti digitalisoimaan toimintaansa. Niiden avulla voidaan myös vähentää ohjelmistojen määrää ja esim. erillisten Excel-taulukoiden käyttöä. Lisäosat tehostavat asiakkaidemme tiedonhallintaa ja helpottavat käyttäjien päivittäistä työtä.

Laajennukset ovat erikseen asennettavia piensovelluksia jotka toimivat joko itsenäisesti tai osana yhtä tai useampaa Pro3 moduulia.

Pro3 lisäosat voidaan jakaa yleisiin lisäosiin, sekä projektityöskentelyä tukeviin lisäosiin.

Yleiset lisäosat

  • Yleiset työtilat
  • Toimittajatiedon hallinta
  • Asiakastiedon hallinta
  • Meeting Master – Kokousten hallinta
  • Koulutusrekisteri
  • Kalustorekisteri
  • Tuntienkirjaus

Projektityöskentelyn lisäosat

  • Luovutusaineiston keräily
  • Työturvallisuusmittaukset
  • Outlook-integraatio
  • Sähköiset lomakkeet
  • Riskienhallinta
  • Mobiilisovellus Onsite tool
  • Aikataulunhallinta

Lue lisää lisäosista täältä!

Kerromme mielellämme lisää,

Pekka Aalto
Kaupallinen johtaja
+358 50 364 4542
pekka.aalto@derigo.fi
Derigo Oy

 

X

Yhteydenottopyyntö:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.